Friday, January 8, 2010

semangat waja

today's task:
jage kaunter.dem.tension!!

"Hello.MaTiC.Selamat Pagi"

haa...cmne kak wati bole keje cmnih hari2?aku baru sehari kot.da bole gile mcm nih....
tp ekceli,keje cmnih yg aku suke.aku suke keje yg menyusahkan diri sndri tp tidak memeningkan pale.cume susah jek.

maksudnya di sini,aku tak suke keje buat2 surat or keje rekod2 fail,tp aku mesti belajar buat sume tuh.aku msti.undisputed.dan aku tidak membenci krja2 begitu.

tp bile duk kaunter,aku sambungkan panggilan.jawab panggilan.bantu seboleh2nye.dan aku seronok.

dan hari ni lagi,aku akan pergi ke jalan TAR dgn kwn baru, Fatin.
dia cantik dan baek.
ok,cantik bkn isu utama.aku kwn dgn org yg baek2 shj.

oh ya,tadik ada org2 dtg interview utk ganti En.Izwan.
dan aku dapati,the paling kacak diterime.
OMG.tp kak as kate die da de berpunya.
what so-so ever.
janji bole cuci2 mate eberiday.
spt semangat yg baru ditiup utk dtg kerja hari2.cmne tuh?

0 comments:

Post a Comment