Saturday, August 24, 2013

photo mission

sabtu. hari ke 6. bilik hotel. again, lagu leessang. terasa. sangat2 terasa. sepi barangkali?

221 keping gambar, 11 folder. malah lebih kalau ikot perkiraan aku sbb tak masuk album2 lain yg terkandung gmbar kamu. delete? yg mana? yg mana? klik ke kanan satu persatu. mcm mana aku format cinta lalu aku, perlu ke aku buat skrg? taknak. belum boleh lagi.

ade mission. sehari sekeping gambar. cerita aku terinspirasi dr muvie Bruce Almighty. hahhaa. rase terkena kat batang hidung sendiri. tolak tepi la scene2 die ngn tuhan tu kan. mengarut. tp jalan cerita die memberitahu aku ttg usaha, Tuhan, hidup bersama, frustration n tolak ansur. amik the best lesson from that movie. astro plak perangai duk ulang2 cerita tu. so aku duk ngadap cite tu everytime, even hundred times!

tiba2 mp3 klua lagu klangit. taknak! klik next! lagu hanya aku. tknaakk! klik next! semua lagu mengundang. kenapa? kenapa aku bukak folder ni?

dah lama tak menangis. menangis sepuas2nya fazreen. menangislah.

0 comments:

Post a Comment