Saturday, August 17, 2013

cepatlah masa

tak kenal. tak kenal diri sndri. ego. slalu komplen smua benda tak memadai.
siapa suka mengaku salah sndri?

i lost everything. every single thing. for the sake for everyone's happiness.

ape yg buat aku setekad ni,bila aku tgk too much failure. failure in someone's marriage, someone's jobless, senang ckp, bila aku tgk too much life failure. bila ramai ckp, Tuhan yg tentukan. yup, Tuhan dah set up. but it doesn't mean bulat2 Tuhan tentukan semua kn? must be a reason.

fate. takdir. aish. asyik2 nak salahkan takdir. dah lupa Tuhan? susah baru cari Tuhan.

aku decide smua ni. so let me clear all the mess.

kau pun dah dapat kerja. kerja elok2. esok lusa kau busy, smua ni akan faded. next chapter will be kept. satu hari nnt bila kau sedang menikmati hidup yg penuh gembira, kau akan sedar, dlu kau pnah kenal seseorg yg torture hidup kau.

aku bangga aku berikan peluang kerja ni utk kau. aku bangga aku dpt berbakti pada kau for the last time.

gaji masyuk. even kau rase kau pulun habis2 utk interview hari tu, tp berkat usaha aku dptkan kau email address tu, cukup bangga bg aku. tp takpe lah, mcm kau selalu ckp, rezeki masing2. kau pun tolong aku dptkn mcm2 kerja. kesian kau bersusah2. tp aku back off sbb ego. time senang kau dah sampai.time tu kau dah tak rasa susah. sbb smua ni dah faded.

tu yg aku nantikan.

0 comments:

Post a Comment