Tuesday, June 7, 2011

sakitnya.sakitnya.

berulang kali kau menyakiti
berulang kali kau khianati
sakit ini cuba fahami
ku punya hati bukan utk disakiti

ku akui sungguh beratnya tinggalkan mu yg dulu pernah ada
namun harus aku lakukan kerana ku tahu ini yang terbaik

ku harus pergi meninggalkan kamu
yang telah hancurkan aku
sakitnya, sakitnya ouh sakitnya

cintaku lebih besar dari cintanya
mestinya kau sedar itu
bukan dia, bukan dia tapi aku

begitu beratkah ini?
hingga ku harus mengalah

ku harus meninggalkan kamu
kau telah hancurkan aku
sakitnya ouh sakitnya

cintaku lebih besar dari benciku
cukup aku yang rasakan
jangan dia, jangan dia
cukup aku


ya Tuhan, can't stop listening to this song. addiction! menangis siap.
tp kan, tp kan, aku suka ayat "cintaku lebih besar dr cintanya. mestinya kau sedar itu"
wow. I'm torturing myself with this song.
kenape ni...kenape. why ouh why. HAHAHA.
I fedap with all these shits la weh.

2 comments:

Muhammad Rafiq Hasrudin said...

lagu sape ni?
kemain sakit lagi gayanye..

ngesngos said...

lagu judika. jiwang lah kau ni rafiq.hahhaa tiba2

Post a Comment