Friday, June 24, 2011

ehhh?

hello life.
wah, lame tak berblogging. busy woman sgt semenjak dua menjak ni. I mean, jd operator telefon pun bole.

well, everything's going well since hari tu. down, tp dgn support kwn2 yg tak penah kering gusi dan kerja yg mcm org gila, byk membantu aku move on. sakit?tetap ada. tetap terasa. btw, thanx kimi and fara for being a gud listener.

until one day, "ang duk teriak lagi kan? esok kita p mkn durian. ang jgn duk teriak2 lagi da"

mula2, aku tak berminat. I guess, he's just the same. same like ijon, amer. die bawak aku naek smpai bukit, pagi2 buta cari durian. seronok dpt mkn durian. sincerely die mmg nak ubat luka aku. da tamao tgk aku menangis.

"aku tamau tgk ang teriak lagi naa"

ouh ok, teriak means menangis.

ye, aku admit, mmg seronok. but, this langkawi public-figure-wannabe did not make any changes. mula2, I thought he really can replace bulat's place. a good fren, 29 but boyish. even cm masuk air kepala tingtong and jobless, ouh he's just quit from frangipani. before die benti keja, kami mmg da nmpak close. tp tak la kami keluar p makan2. pas die quit, baru la na betul2 rapat. mula2 keluar, ok je. bole bergurau dgn segala perkara.

but after certain time, he changed. more to something like "feeling2". shit. and I hate it. sorry. dah elok2 kita duk sembang ganas2, takde unsur bercinta sgt! tp takde yg lame. paling lama duk cuba na kawan2 ngn aku, seminggu je tahan. and, die pun tak lama. ouh ok, his name is atan. he's no longer.

aku rasa release bila atan duk buat lawak, ketawa2. enjoy sgt pagi tu dpt gelak2 smbil mkn durian. how I miss you, bulat. a friend like you. bila balik, keadaan tak sama lagi dah. aku get rid atan serta merta. bg aku, aku tak perlukan feeling2 segala bagai utk masa skrg ni. ya Tuhan.

akhirnya memilih jalan terbaik.

Hello Penang!


0 comments:

Post a Comment