Friday, April 16, 2010

shahrul di alam maya

ah,mata masih terkebil2.
sebenarnye masih memikirkan Shahrul.
ye.shahrul yg dtg smlm.
yg mencurahkan seluruh kasih sayangnya utk aku.

menangis2 aku kehilangan die semalaman.
dan keesokkan hari tu baru aku jumpa die stelah penat mencari die.
katenye mahu teman kenalan pegi fotostet di kedai berdekatan je,tp shahrul tak muncul2 da.
aku nekad mencari shahrul,namun tak jumpe.smpai ke siang esok tuh br jumpe shahrul.
aku fikir,shahrul tinggalkan aku.
rupenye brader club tu bgtau yg shahrul juga semalaman mencari aku.

namun pertemuan dgn shahrul kurang jelas.
terlalu byk watak yg tak di kenali.
tp yg paling jelas ketika shahrul berada bersama aku di dalam lif yg sgt padat dgn manusia.
shahrul tak penah lepas aku.sehingga lif lengang.
wlpn lif tidak berhenti di level yg kami tekan,tp shahrul tetap tenang.

wlpn seketika,tp aku aku tau,kehadiran shahrul mlm tuh sgt2 menggembirakan aku.
ntah kenape,aku rasa die sgt sempurna.sempurna dgn kasih syg yg die curahkan.
dan mlm ni,aku harap shahrul dtg lg.
tp malangnya mata ni tamao terpejam.

shahrul, ade mase jenguk la ke alam mimpi aku lagi.aku rindu kamu.

2 comments:

afzal said...

ko ni gile ke?
mimpi rupenye.
patutla mcm mengarut ade club,ade kedai fotostat.
bangang

ngesngos said...

zal,mane tahu na mimpi cenggitu.
sekali skale laa..haha

Post a Comment