Saturday, April 17, 2010

ni sume taugeh pnye pasal.

haha.hahah.hahha.na gelak lagi.dan lagik.
siyes mcm bodo aku nih.

aku berkurung dlm bilik seharian.tahan lapa,mengharap sebotol air masak je tadik.
puncanye?taugeh.

pagi tadi lepak kt dapo ngn mama.sembang2 aku mulekan topik yg taugeh nih tade khasiat langsung.mama bengang,beta ckp ngn aku.aku pertahankan info2 yg aku bace kt intenet.tp mak aku na menang neh.

aku tatau aa camne cara aku bercakap,ttibe mama emo.die cepuk mulut aku.warhh.
sentap bole?lari masuk bilik.tak kelua2 smpai malam.lapa jgn kate la.bukan tahap okestra da perut aku,da tahap pitching lari da.

bile da mlm,aku rase tak wajar aku na buat cmni kat mak aku.die mak kot.aku na merajuk smpai bile.smpai bile na menongkat langit kn.last2 aku turun.buat muke paling baek spt biasa aku lakukan bile time2 na mintak ampun kt mak.

seb baek mama terus gelak bile aku mintak maaf.
"tahpape awk ni", kate mama.
takpe ma,dr tadi dirah mmg rase tahpape.hahahah.lucu la.

pasni jgn argue pasal remeh temeh ngn mama da k.kang kene cepuk,aku yg emo.

MyEm0.Com

0 comments:

Post a Comment