Sunday, April 4, 2010

bye-bye ampang

at last, tamat jugak pektikel aku di MaTiC.
sembah syukur aku akhirnya..huhu.

ibarat satu azab na abiskan 4 bulan pektikal nih.mcm2 dugaan, perangai manusia aku kene tempuhi.dan yg paling penting sume2 tuh mengajar aku realiti hidup kt luar sane.dan aku mendapat terlalu byk pendedahan ttg mcm2 jenis lifestyle.

since aku di ampang, aku tempuhi bermacam2 dr gembira smpai la bende2 yg merisikokan nyawa aku.yg membuatkan aku antara hidup dan mati saje.duh.

di awal2 kehidupan kt kl, rase2 seronok sbb mcm2 ade.every jumaat mesti g mkn kt mcm2 kedai ngn kwn2 pektikel.lame2 da tak larat bkn sbb onkos,tp sbb da borink no place to go.kl is small ekceli.huh.

1. gado ngn staf
2. tacing ngn kate2 kawan
3. eksiden ngn mamat poyo mane tah
4. pagi2 g keje mesti jumpe kete persona kaler itam.ouh.
5. langgar bontot kete myvi sikit je.calar sikit sgt tp cas smpai 500.setel balai bole?
6. stalker buru idup aku.dpt ugutan bunuh.
7. kelua masuk balai
8. hampir kene ragut dpn spektrum
9. sesat dlm cheras selama 2 jam lebih semata2 cari mid valley weh
10. dgn tidak sengaja expert jln wangsa maju.ahahah

ekceli byk lagik kenangan2 cm cilake sejak aku di kl.tp 10 di atas nih aku rse cmbest gile la.lepak ngn wani smpai ponteng keje tugeder2 ngn wani.hahah.mmg keji.tp seronok.

namun,keseronokan tuh bkn la utk selamanya.aku xberminat lgsung duduk di kl.tak kisah la,aku akan cube utk bwk arah tujuan idup aku pasni utk tidak menetap di kl.andai rezeki aku keje di kl,tu aku xpat tolak.tp kalo ade pilihan lebih byk,kl bukanlah yg utama.aku xberminat langsung duk kl.

debu,asap,panas,dosa,khianat,rompakan,kebakaran,bising, jem,eksiden,tamat haloba, kerek.tu sume ada di mana2 namun aku rase extra sikit kt kl kot.hahaha.

0 comments:

Post a Comment