Friday, April 23, 2010

fesbuk punye pasal

ni lg seko punye cite.
ade fesbuk,tp tanak aku add die.alasannye,nanti die femes sbb aku ramai kawan2 pompuan.kepala hotak kau.ingt mmbe2 aku na sgt add kau.jgn perasan plis.

pastu ym2 ngn aku ngadu mmbe fb tak ramai...
market kan la muke kau kat page aku.mane tau mmbe2 pmpuan aku tgk kau,die add kau.ni taknak.memilih.

alasan lagi, takut bile aku da add die,takut mmbe2 pmpuan balak aku nampak die,pastu na add kau la?beb terus trg aku ckp,kau taste ke budak2 kolej tuh?sumpah tanak kawan kau kalo ko kapel ngn budak2 cmtuh.aku da terkapel.so takleh na buat ape la.hahahaha

so to ahmad afzal, jgn na perasan sgt ok.
MyEm0.Com

nmpk emoticon di atas?ko perasan lg,aku lanyak kau cmtuh.

4 comments:

afzal said...

babeng kau kn?
aku bkn perasan.aku cume meluahkan ape yg aku rasa je.
keji kau faz

ngesngos said...

ass kau meluahkan.
meluat aku denga.hahaha.

afzal said...

busang sini ko takde.
dtg ar KL. karok jom.

ngesngos said...

ko blanje.aku on jek.
heee..lgpun tgh menganggur neh.
ase2 na keje kt pusat karoke pun ye jugak

Post a Comment