Friday, December 3, 2010

mcm hell!

ok.muke da sgt hitam legam skng.
mcm warna fadhilul rahman.kthanks padil.huhu

demit sgt.aku pun tak paham. tibe2 kene tuka shif.yeah2 whteve.
dr keje ptg, rilek ujan lebat ptg2,tibe kene shif pagi. panas terik ibarat dosa2 tak tertanggung.oi ayat apekah itu.

lantas demam mcm hell mlm tadik. rase mcm na calling2 uncle ambulans suruh jemput aku supaya aku dpt cuti tp gaji jalan. ok.off topic.

so tadik, ayahanda dgn adinda ku dtg. konon2 na melawat MAHA.eleh, padahal rindu aku kn?choy sgt.hahah.no2. bapaknye kata na cari santan sawit. pagi2 da muncul plus2 parking free. k thanx amik aku bekerja. kroni2 harus free.

tp b4 balik, loh laen plak belinye. last2 kirim kt aku suh beli santan sawit. haa..daddy lupe eh?mengaku aje le.(sile bace style eric ling)

so tadik, kepenatan ya ampun. plus2 muke da semakin menghitam. omaigod, cmne mak na pegi melancong ke china ni u ols..muke hitam.cis. ni adalah sgt shitness sbb sgt amik mase utk kulit berseri semula dr asap2 ekzos. choyyy!

0 comments:

Post a Comment