Sunday, December 12, 2010

thanx guys!

well, td my dearest arul dtg bentong.na jumpe b4 kami berlepas.choy.5 hari tak pat kontek kot.huhu.nehii.

aku masak nasik ayam?cis.kakak aku tak percaya akan kenyataan itu wlpn die menyaksikan sendri.fain. mkn2, borak2, n setel brg2 yg kami tertinggal n teramik semasa maha tempoh hari.

aku jugak ade kirim beberapa barang dr arul. mintak tlg die belikan muffler scarf dan luggage tag.choy.ahaha.aku na bayar blk, bergadoh2 die tanak.see.cmne skng.pelik aku org tamao dwit ni.huehuhuehue.

ingt na pegi mkn kowpo, sekali along singgah dr raub dan siap2 beli kowpo.makanya, kami keluar jenjalan je la.dan mkn kt mapley TMK.huahuahua.minum2 suda.

b4 smpai rumah, skali lg arul buat aku terharu gile babi.die keluarkan satu beg kertas yg sgt cntik spt selalu aku buat utk die.eh? Radioactive.its a shirt. demit.cun gile.mamat ni taste bole tahan gak.teruja gile kot.mcm tau2 je aku mmg taste baju2 begini.style kotak2,ala2 indie gitu.eh?perasan.tengs syg.ailebiu.

apsal bagi baju?tnye aku smbil bermuka naif mintak penampar.

alasannye, sbb aku dpt pointer sgt baek dis sem.wlpn tak dekan, tp result tu menjadi titik tolak utk aku bangun dan keluar dr kepompong diploma aku dulu. aku tak penah mengharap adiah2 berupa begini. tp aku selalu jadikan cabaran org sbg tulang belakang utk aku lakukan sesuatu yg da lame aku nak.

mostly, bapak2 akan ugut anak2 die,
"kalau adik dpt cemerlang, papa bagi adik PSP"

kn?contohnye cm tu la.aku pun ade la beberapa org yg cabar aku begitu. ye, aku pegang itu.tp bile skali aku dpt keputusan agak cemerlang begini, aku tak harapkan hadiah2 itu malah aku lebih berterima kasih atas dorongan2 kalian. tp kalau na bagi tu, aku terima je.tak baek tolak rezeki kn.

lg satu wana. malah die tumpang kegembiraan aku tu.tengs wana.luv you.siap na bg aku adiah iphone 3gs die. katenye die br beli.tp die tak minat pakai iphone.so die na adiah je kat aku.tp memandangkan aku da beli phone baru, jd aku dgn rela hati meng-cancel niat wana tu.tanak la aku. nanti terhutang budi.belanje aku dominos cukup la wana.hee.

so, thanx to you my dear arul.i really2 like that shirt.already packed it in my luggage.tengs syg. n wana, i miss you.thanx.

0 comments:

Post a Comment