Sunday, March 11, 2012

its officially lah!

after a week officially living in Puncak Alam, well everything goes well. seronok. rumah almost 90% complete. thank you to several helpful person or so-wannabe-helpful person pun kire bole la. tatau la kot2 die saje na buat kite rase bersalah dgn jasa baiknya itu kan. btw, thanx a lot.

as promised, memperkenalkan sorg lg housemate. Nene namanya. theeheehee. thanx muizz for this little creature. jantan. camne. hahah. terpaksa salin baju sorok2. haha.
so, tinggal la kami bertiga dgn penuh rasa gembira dan kekeluargaan. hahah. cuma fara masih geli2 na pegang die. fara rela pegang landak dari Nene. apekah T_T

kelas seperti biasa cuma as usual, first to second week, perkara wajib di lalui ialah course registration di mana kami2 mmg akan hadapi masalah. turun s.alam semata2 na jumpa dr.salleh. alhamdulillah sume da di fix kan. cuma aku tatau aku bole bwk ke tak sem ni. sepertimana jatuh terduduk di timpa tangga lantas dihimpap pasu bunga akibat result last sem. tensen gak aku kene menatap muka kau wahai budak 3 pointer. sbb kau la result aku jatuh.

na bangun balik tu bukan perkara yg mudah wahai anak org kaya. kau ckp senang, sume perkara boleh di fix. naseb baek kau byk tolong aku. terpaksa aku memendam perasaan na jeb dahi kau laju2.

mengejar sesi graduation lebih awal bukan perkara mudah. jatuh bangun seseorg bukan shj atas diri sndri. orang sekeliling juga main peranan. jadi kawan2 di luar sana, jgn musnahkan hidup kawan anda kerana kepentingan perasaan sndri. kita tatau pusingan hidup kita ni. kadang2 bearing pusingan hidup ni tak menentu. Tuhan punya rahsia sndri.

ok, so back to reality. bermonolog kejap td. geram btul aku dgn manusia begitu kan. takpe lah. within this one whole week, duit kelua mcm air. tak sempat na pasang filter pun. yelah, na mulakan hidup kan, kene spent sikit la. lg pun, beli skali ni je.

tp biasa la, rumah org bujang. na ajak org dtg segan la. its a compulsory-home. takde deco2 eric ling pun. rumah asal bole bak kate budak2 skng kn. but its spacious la for kami berdua. alhamdulillah. everythings going well InsyaAllah.


0 comments:

Post a Comment