Wednesday, March 28, 2012

he's no longer

bila direnung2 balik, ditimbang disukat semula, rasa sayang dgn hubungan yg ada. tp entah lah, sumone had to sacrifice. kenapa? kita yg pilih utk jadi begitu. menyesal? dlm sesetengah perkara, kadang2 elok jika kita menyesal. atleast kita learn something. something yg kita tanak berulang lagi.

jgn menabur janji kalau janji2 itu takde kepastian. jgn beri harapan dlm erti kata laen. nampak hal kecik, tp beri kesan yg mendalam pada individu laen. lebih menyedihkan bila kita babitkan kwn2 laen. cukup terasa sedangkan bukan mereka, malah mereka tak hingin pun na involve dlm hal kita.

jgn bawa culture kamu dlm hidup kami. itu saja. culture hitam kamu, di torture, men-torture, ke dalam hidup org laen. utk pengetahuan kamu, tak semua hati2 di sekeliling kamu sekeras hati kamu.

aku sedih, aku kesian dgn environment kita bersama. thanks kau bawa aku dlm hidup kau. aku da merasa apa yg kau rasa suatu ketika dahulu. thanks so much.

enough for that. btw, congrats to rizwana hanan for your baby boy! 26 march 2012, jam 8 malam ea? tak sempat na jd org kajang ea? jd org johor pun ok la. congrats to both of you, wana and azwan. ada masa, aku jenguk baby kau. do inform me once you reach kajang. love, hug and kisses.

0 comments:

Post a Comment