Saturday, April 30, 2011

moody

setel satu paper. two more!
pening aku ngn final exam kali ni. nak2 paper Service Management semalam. segalanya essay. wth?
btw, alhamdulillah. even 20 markah bye bye then mcm tu je, tp everythings goin well.
*clap clap*

ptg smlm after abis paper, ntah.
kepala berat. amik exam dlm keadaan tak sehat adalah shitness sebenarnya. tp mebi ada hikmah kan. sakit yg buat kita jadi kuat dari hari ke hari.

dpt calling. tah, rase down. lebih baek jgn call, dari kau call n cakap mcm tu. buat aku bertambah down. aku rindu kau. aku tau, siapa aku pd kau. tp jgn hukum aku mcm ni. oh plis. tade mood smpai celik mata pagi ni. menangis sepanjang malam smpai tertidotido.

aku fikir, dgn simpan sendri mcm ni bole buat kau senang. senang hati.
well, aku gembira buat begitu.
walaupun aku sebaliknya.

0 comments:

Post a Comment