Saturday, February 26, 2011

Happy birthday si gila

happy birthday friend!
bape? 22? cis. ingt 28 tadik.

penat berpura-pura spt org gila selama seminggu ni. semata2 na prank si bulat ni.

konon2 berperang perasaan dgn fara nadia yg kononnya memendam perasaan pd si bulat ni. biarkan. biarkan bulat perasan hensem seminggu ni.

keadaan semakin tegang 2 3 hari sblum besday si gila ni.siap na pindah umah la, perang besar la kononnya ni. siap kene boikot ngn klasmet la.ntahpape punye cerite yg maen klua je dr mulut ni. asal bole je. tp sumenye di percaya bulat2 oleh si bulat ni. aku rase sbb tu la org panggil die bulat kot?LOL.

penipuan berleluasa.ekceli bukan penipuan. saje berdrama. kasik goyang sikit si gila ni. pura2 menangis adalah babak paling sadis di mana harus pecah perut menahan gelak. lebih tragis apabila ketika babak menangis mmbe2 bole gelak2 mcm cilake kt belakang. choy.

dan bayangkan betapa payahnye adegan menangis tu na disertakan dgn hingus2 kononnye menangis beriye2. aku patut diberi award. ouh ya, pelakon utama juga harus diberi award dan hadiah wang tunai. jgn lupa ya bulat, award utk fara nadia.

sehari sebelum hari kejadian;
damansara.

wondermilk cupcakes, one utama dan secret recipe utk fara sbb teman aku spjg hari.
mulamula na beli adiah spt sorg yg matang. yela, besday yg ke 22, takkan na beli barang bukan2 kn? tp tak mampu plak na beli perfume tiga pat ratus, or jam tgn fossil harga pat ratus. tu hantaran bley la.tp utk dulang aku la. bkn dulang aku bg kt pengantin laki.okdahlaritopik.

pura2 menangis adalah shitness sbnarnya. cptlah hari kejadian do. wa tak larat jd drama king da ni.

hari kejadian, jumaat;
nais. padan muke kau.

everything berjalan lancar. ptg tu ke kelip2 kg.kuantan. sanggup ni smpai ke kuala selangor tu. aku pun tak paham la apesal mengidam sgt die na ke situ. blk dr kuala selangor, sengaja tanak offer die makan.bia die kebulur.wakaka.penderitaan.

dataran shah alam, jam 1030 mlm.
aku dah resah.senyum2. hujan rintik2.alahai fara, shami ngn izza ni...lmbt plak.tp tak kire, seprais tetap seprais.
dan, SEPRAIS!
jam hampir pukul 12 mlm.kire ok la...da dkt na masuk kul 12 tu kan.hahaha.

beralih ke tasik shah alam. wlpn di dataran tak dpt na pasang lilin sbb angin, kt tasik si bulat tetap kene tiup lilin.yeay! dah tua!

dan hadiahnya sangat la cilake. padan muke kau.sengaja aku bg dia hadiah anak patung arnab berskarf biru itu. rasekan. muke ganas mcm kau, macho2 maen kereta sana sini, rupanya hati tisu yg tido dgn patung arnab. shitness di situ. tp itulah kehebatan menjadi lelaki.wakakaka.

happy birthday beb!

0 comments:

Post a Comment