Wednesday, February 9, 2011

blur

fuuh. baru balik dr masuk kesesakan jalan raya kt komersial sec 7. yeah watdehel kawasan besar tu pun na jem. fedap gile babi aku dgn shah alam ni.

da la sesak, mahal, penuh manusia sane sini, siyes ase cm gampang gile duk sini. dgn high living cost nye. sewa rumah, bil api air,brukben, bil itu bil ini, minyak kete lagi, ah shit. ingt duit pinjam tu makin bertambah ke ape.

mcm tadi, berasap je aku isi minyak kete. asek2 isi minyak. kete aku dah la tank mcm lori. pelik gak aku. saiko gile. even pegi kelas je pun, tp minyak jln mcm air. mmbe2 plak mcm tade perasaan kn tgk aku isi minyak. ingt kete aku pakai air ke ape. tak pnah plak dorg rase na hulur2 singgit dua kn. aku tak kisah pun, tp mcm sndri mau ingt la kn. ok, fullstop. aku tak suke berkire2 ni. tp sedih gak, kite semua student lg. so timbang rase sikit. kewangan tu msalah semua org.

pas kehilangan rm200 free2 mcm tu je, aku ikat perut gile. nak makan pun pk namblas tujuhblas kali.harapkan makanan dr klas kitchen tu tiap2 minggu. abis ari2 laen? adoi. perut berbunyi2 pun buat pekak je la. da lapa gile babi, tido je. dgn harapan bangun2 tak lapa da kn.

badan pun tak bape na kuat semenjak dua menjak ni. salu penat. b4 this mmg aku depend on glukosa atas nasihat dokto. mmg kene minum glukosa krn tekanan darah rendah dan gula rendah dlm darah. tp sejak miskin ni, tak beli glukosa da.

kdg2, renung henfon sndri, ase na tolak kt kedai je.

ntah la. aku moody sejak kebelakangan ni.

0 comments:

Post a Comment