Friday, February 11, 2011

baru nak update.hiks.

well, suke kepam cerite kan?
just finished transfer pic dr fon. well, the pictures tell us everything right?
br aku sedar, aku lupe na update post bout zetty's wed pada 6 februari lalu.
zetty, one of my classmate mase kt sarawak dulu.
aku sgt impress dgn wedding beliau. segalanya cantik.
dan aku jeles.hahah. bile turn aku kn?
congratulation zetty n amir.

makanya, these 3 stooges ni harus menghadirkan diri sbb kami consider rapat la dgn si pengantin. sejak dr hari jumaat dah bertandang ke rumah zetty.tp bkn buat ape2.tolong makan je.hahah.

gmbr wedding sume dlm camera si az n fara.kite ni mane ade camera..haha sentap.

hari khamis ptg tu, aku n fara pikap az kt keramat. amik die n pegi jln2 cari hadiah na bg pengantin. ikea jugak jd pilihan sbb bg aku situ senang na beli barang2 utk org yg dah berumah tangga.hahaha.

makan2 n pastu pegi karoke at Summit, subang jaya. hahaha.lepas gian. bukannya menyanyi, tp menjerit2 melawan volume yg tak dpt dikawal.siyes mcm bodo. tp mmg kami mmg suke buat keje mcm bodo pun, sejak dr sarawak lagi.

az can be consider kwn baek aku sejak dr sarawak. aku masuk2 sane je, tu je la kwn yg aku ade. kua pun berdua je kalau tade dzul n muiz budak chemical tu. even aku dah pindah melaka, kalau cuti sem mesti aku roger budak az gile ni. sanggup. sbb aku sgt suke kwn ngn org kepala gile mcm ni. n fara, br saje rapat ngn die since degree sbb die n lokman saje yg masuk hotel management dr tourism.

selepas aku tinggalkan az sbb melarikan diri ke kampus melaka, farah n zetty la yg kutip az jd geng mereka. kesian az. kami same2 mintak tuka kampus, namun permohonan aku je yg berjaya tanpa menggunakan mane2 kabel.hahhaha. but its not a big deal pun. friendship will remain forever no matter how far we stand. sbb tade ape yg na membuatkan kami renggang.


0 comments:

Post a Comment