Sunday, November 21, 2010

kroni gila

setelah berkelahi sedas dua, akhirnye arul mengoffer diri utk teman aku amik jubah konvo.
konvo?yaiks.sounds good to me.

seawal jam 8 pagi, arul dan teman se-gay nye ikhwan tiba dpn rumah along.semangat na teman aku amik jubah ni.eksaited.mcm dorg plak yg na konvo.pdhal da konvo berkali2 kn.aissh.

tiba di uitm dgn muke berseri2 ala2 pengantin. berpeluk bercium sakan dgn tman2 yg da lame tak jumpe. nodh,isz, sha n paling takleh bla mira. mcm patblas tahun tak jumpe je. dorg2 ni tak smbung.keje dulu.dgr2, dorg da apply december intake ni. smbung korg.masih muda.nikmati saat2 ni.sok da keje, tade maknenye na mcm ni da.

selesai beratur bersama jemaah laen utk pendaftaran, aku bergerak utk amik jubah.sory ika, i've already try my best na tlg amikkan kau punye jubah, tp ade beberapa hal lg yg kau tak setel n aku takleh elak.sorry. =(

trying my jubah di bantu oleh dua pembantu lelaki? waahh...kalau tgk mesti ingt aku ni mcm org penting je.haha.no la. they were gentlemen helping me.thanx guys.

selesai isu jubah. tibe2 terjadi insiden.lantas berdrama king la kejap kt shah alam tu. siap kene tinggal lg mamat dua org ni.aku da smpai highway, tibe2 cm menyesal.sape plak na pikap dorg ni nnt. amik keputusan utk patah blk ke shah alam. cis.bazir minyak kete aku je.

salam2 mintak maaf mintak ampun, ok da. gerak pegi sungei wang plaza. menuntut hak baby baru aku. ouh ya, iklan sat. I've got new baby. Lollipop. finally. Tamtam, dun worry.u're still my num 1 :D

tp malangnye, cine tu lupe na bg memori kad. sanggup menuntut bela.smpai sungei wang dgn dua lelaki, ha amik. jnji 2GB punye memori kad.last2, 4GB dpt. choy sgt!

jln2 di BB Plaza. looking for sumthing.survey mcm2. kate ikhwan nnt senang na beli bile da dpt gaji nnt. ha sudah la dah. keje pun tak stat lagi da berangan na beli itu ini. siap survey tak tahan tu.kasut la, beg la,baju la.ei ape daa ikhwan?mcm pmpuan.

mmg menggila. gila babi gelak tak hengat lepak ngn mangkuk 2 ketul ni. tak sangka plak aku bole sekepala ngn dorg. mmg dr kl smpai blk ke sg.buloh duk gelak je.si arul da lupe tu die tak abis exam lg.kami takpe.kami da setel.huawawawa.

kalau tade pape, insyaAllah aku dpt keje kt MAHA tu. kalau dpt, lg gila la kene lepak ngn si ikhwan gila ni lg.haha.jgn lupe jd followers aku ye ikwan.

lunch @ Subway

makan again n again.then komplen gemok.cis.

0 comments:

Post a Comment