Sunday, October 3, 2010

na teman aku ye?

just came back from sg.buloh. ekceli ade makan2 kt umah ayah nik tadik. so, na tgeder2 ngn along, g la titow bersama boifren aku si amzar mlm td. ups. hangat!haha

smpai2 uitm tercinta dlm kul 1230 tgh hari cmtu, dgn beg2 berselirat, tergopoh2 aku mencuba utk membuka kunci bilik. rumet aku si azma tlg buka dr dlm.ouh,azma ade. tanpa bertegur sapa, aku meloading diri aku. berehat dan terus on9. masih tak bertegur. biasanya, azma akan bertanya apa saje pd aku.

smbil on9, aku mengirim mekdi dgn nour eyza. mcm2 lapa nugget plak ptg2 ahad begini. di sebabkan azma ade di bilik, aku terus pegi mandi. takpe la, nugget smpai nanti pandai2 la nour eyza tarok atas meja aku.

blk dr mandi, seakan2 ada satu perasaan aneh.kelihatan ada beberapa beg plastik brg2 yg baru dibeli oleh azma. aku mula khuatir.cepatnye dak ni g beli barang?or aku yg mandi mcm tuan puteri ni?

bila di soal selidik, azma da kelua sejak jam 12 tgh hari tadik. ha.cmne skng.


bersoal selidik,soal jawab segala, ok cuak di situ. meremang plak kn. no wonder la azma tak tegur aku lgsung.azma bkn cmtu. die mesti akan tegur. upenye bukan die. aiseh. maen2 menyamar plak kn. demit.

takpe la..kalau die tak ckp tape...mcm kak julia rumet kt sarawak story dulu. die nampak kak dee kt lam bilik sedangkan kak dee blk uma hari tu. hmm.mcm2. ade yg kate jelmaan begini ialah Qarin. wallahualam.

0 comments:

Post a Comment