Tuesday, October 5, 2010

Genap.

genap. pandai kau cari tarikh.hee.
btw,thanx.

the truth is, aku cube memohon masa dr kau. utk aku beri ruang pd dri aku. tp kau.kau tak mahu menunggu lagi.ye, spt aku kata, hanya kata dua. mahu, tak mahu.

penat berendam air mata.penat menjerit.tp semua sendirian. aku tak meluahkan pada sesapa. aku rase, biarlah tanggung sendiri. yelah, aku kan jahat. budak jahat mane ade kawan.

yg jahat sume kite.yg baek sume die. tah.

aku speechless.ape aku nak jawab?
aku yg jahat. tu je la aku bole jawab bile org tnye.

last time aku jumpe kau, last week.
well, I missed it.

on the 6th day, aku masih menyimpan rahsia ni. tp sygnya, kau tamau tunggu hari ke 7. sehari je lg. aku da sediakan semuanya. ah, kenapalah aku selalu dgn kejutan. ruginye.

bile di ingat, aku bukanlah sorg berhati lembut. aku mmg jahat. namun, manusia bole jd ape shj kalau di mahu. aku rindu. aku rndu aku yg dulu. liar, kasar, pemarah n bla bla bla. namun semua tu pergi.tp kau kate masih ade yg tinggal.aku jahat. baiklah.aku terima.

bila di ingat, aku rindu melaka. kalaulah aku bole balik ke melaka. byk tempat di situ. kebun pakcik kau, restoren ade kolam tu, bndar melaka, zoo melaka..isk, mcm budak2 pegi zoo.haha.

aku rindu perak.pangkor,slim river, highway jaoh aku drive sensorg, stuck dlm jem sensorg, semata2?kau tau tu.

aku rindu ampang. aku rindu bukit ampang, rumah ampang, kedai makan kt ampang. rindu ofis lame jugak. tunggu kau smpai, tunggu kau turun dr tren, bg direction route tren. ah,semua tu mencabar kesabaran aku.

aku rindu na pegi serdang. mcm2 ade kt sane.lgpun dkt ngn putrajaya. aku suke pegi putrajaya.ade tasik. ade majid, ade bazar ramadhan, ade belon panas, ade masjid putrajaya yg kaler merah tu.tp sume tu tibe2 hilang.

yelah, org jahat mane ade memori bes2. yg bes2 mmg la ilang.

aku rindu btul2 saat2 tak perlu makan. sbb na collect duit na beli hadiah.aku rindu na renyuk kertas A4 byk2 sbb draf kad besday.

then, dgn sape lg pasni aku na plan idea sbb tanak blk ostel? ah demyuh. terpakse aa aku pk alasan laen pasni.

terngiang2 ag ape kau ckp. tp kn, terngiang2 gak ape mmbe kau cakap. sbb dorg, aku jadik pemarah? mebi la. tp sbb besfren aku pun kau jadik pemarah kn. dorg? besfren aku sorg je? aiseh, tak seimbang plak. ok la, anggap la kawan2 aku pun tak suke kau.

rindu seyh. tp egois. egois yg memakan diri. tp sekurang2nye aku tak bergantung pd afzal da. aku tak menangis pd afzal da. semua aku tanggung sendri.yeay! aku da jadik org yg berdikari. cume mebi pasni aku cari wanaa. aku akan hidup mcm wanaa. skng br aku paham, kenape wanaa tak penah percaye pd lelaki.

aku rindu afzal. aku rindu na tgk afzal hentak meja bila aku nangis dpn die. aku rindu afzal panggil aku batu. afzal panggil aku jahanam. aku tak marah sbb aku jadik lebih bersemangat utk balas ape yg afzal kate.aku na buktikan yg aku tak jahanam mcm afzal kate.

aku buktikan. aku bendung kau. aku na kau rase senang, bahagia. tp aku jahat. kau tak senang hati. kau mengadu pd swietenia mikro..piiraah. aku tak heran. sbb yela, die cantik, die pun baik hati. mungkin sesuai utk dibuat teman bersuke2, bersandiwara.

org jahat salu rugi. ade quotes mengatakan itu. jd aku rugi skng. sgt rugi. sbb terlepas org baik hati mcm kau. lgpun,kau msti phm kn kenape aku rugi besar.kau punye badan tau ape yg org rugi kalau tak dpt kau.

kau tak rugi pape. malah kau beruntung dpt swietenia mikro..piiraah. die bole jaga makan minum kau, die boleh ironkan kau punya jubah konvo pasni. jgn pakai jubah kedut2 da tau. ni upm punye konvo ni.jgn memain.grand punyaa.

maafla tak dpt pegi konvo kau nanti. org jahat not allowed. org mulia je bole pegi konvo. kite ni mane la ade duit na masuk upm. kite uitm je. anak org susa. yuran murah.ostel pun murah. tp tade elaun makan la...laen la upm.yuran tinggi...anak2 org kaya je bole masuk situ..pun budak2 pandai je..kite ni sape laa...

hari ni aku free.tade kelas langsung. tp berendam air mate, mcm tade esok lg.haha. tolak tepi la. aku masih ade kawan wlpn tak ramai. wlpn aku tak mengadu kt dorg, aku still rase lega dorg di sisi. mungkin kene dpt kwn mcm swietenia mikro..piiraah kot...br bole btul2 senang ati.

ok la, aku na mintak maaf kalau kau bace post ni.
kim slm kt swietenia mikro..piiraah ye.


0 comments:

Post a Comment