Friday, September 17, 2010

Raya Part 2,3,4,5 bla bla bla

hoh. jgn sebut perkataan "MAKAN" dgn aku.
na terjeluak aku dgr. 2 3 hari ni ber-open house sakan.selak.

pas satu rumah ke satu rumah.
pas pagi ke petang,petang bawak ke malam. aku ase da lame gile aku tak makan kt uma. asal lapa, pegi raye uma org.konfem blk perut kenyang.

the best part bile bergossip tu la.duk ramai2 bergossip sakan. part plg best bile ade lan. tau belaka.hahahaha.

stat raye ke-3 mmg tak henti2 open house. smpai terpakse skip2 rumah tertentu. sorry to tirah, zegha, nadia, sapik n man. ade lg name miss? kalau ade tuh, kire halal la.aku tak berapa na ingat. aku btul2 ade hal yg tak pat dielakkan. mustahil plak kn tolak jemputan org. ajak makan plak tuh. bukan ajak bertumbuk. next time k.


ari tu pas uma ammar, g raye uma dhiyana, suraya, arai, majid n yah. ekceli ade uma hawe b4 that, uma zegha la, uma nadia la, uma tirah, uma sapik, man. smpai ade yg clash2 waktu open house. jadik tak terlarat na bwk perut ni. terpakse skip2. tp cm majid ke, lan ke, wani dan beberapa org mmg muke ade la kt setiap uma. jenis perut byk space la tu.waahh

semuanya makan,makan n makan. kalau sebulan puasa turun 2 kilo, sehari raye je da naek 3 kilo. watdehel. so, tadi adelah rumah terakhir kami menambah lemak b4 masing2 blk ke kampus ahad ni.rumah alip petai. kwn lame yg sentiasa keep in touch. nice. open house ala2 kenduri kn.

ok enough la utk minggu ni kn. insyaAllah ade gmbr dr ammar, akan diupload. memandangkan ammar si cameraman sedang berkonflik dalaman dgn laptop die, jd kene hold dulu la gmbr2. btw, raye tahon ni sgt meriah wlpn rumah aku tak termasuk dlm list2 mereka yg ber-open house. sorry guys.

0 comments:

Post a Comment