Wednesday, September 29, 2010

happy 21st

terlambat sikit post ni.
btw, still valid kan?
HAPPY BIRTHDAY JULAIKHA
21 tahun ye? ke 12?
ah jgn perasan.

mlm td, dlm keadaan sakit2 pun, aku gagahkan diri utk selebret si panjang sorg ni.
atas permintaan apek, kami bersetuju utk bersengkongkol ngn apek.
surprise party yg sgt happening. sgt jeles plis.hehe.

ecah jatuh bilik air katenye. knon2 na bg ika panik la.dgn muke selambe, turun ke bilik usna pun ilek2 je. kesian ecah. ika tak caring terhadap kau weh.hahahha

meh na promote sikit. makanlah ubat uitm. siyesly, aku bangun mlm tadi segar sikit.


siyesly, as a girl, ade jugak rase envy walaupun aku da terbiasa tanpa selebret. tp ntah, dah mindset kot.so cam biarkan saje perasaan tu dibuai angin lalu bersama virus2 yg aku hantar kt bilik usna smlm.
hahaha.

btw, sgt seronok wt prank party camtu. da lame kot tak merasa party cmtu. rse cm da tua plak tak ber-party begituw. tu sume rancangan si apek. adiah pun apek je yg kasik.kami tlg selebret je. ala2 tumpang sekaki la sbb kek, belon, tiup2 kaler warne warni tu pun apek yg sponsor.


na upload vdeo smlm, tp memandangkan ika seksi sgt, jd tayangan syok sendri je la eh.

4 comments:

HATI TERUSIK said...

hahaha..ika tu memang..tak sayang aku..syg apek je..hahahah
btw,sory ye fuzz..g kejut ko..pdhl ko da tido..hehehe..sporting abes ko ye..
love u la..hehehe

ngesngos said...

tade hal laa...
seronok kot mende2 cmnih...
hahhahahah
korg mmg best!

nurdya julaikha said...

thank you kawan2...btw ak rasa sgt sesal,menyesal,tersesal,dan seangkatan dgnnye sbb x pkai sopan2 mlm tu....sedih aw x dpt upload pic bfday kt fb...x leh nk show off aw...ngehee...rasa cm nk putar balik masa n nk p tukar baju jap...ahaahaha..tp sudah tlambatt...
ak happy sgt...thanks to Apek n korang..muahx

ngesngos said...

ala tomey2....tamau ke video tu...
mane la tau kot na tgk2 time menyesal tu kn...wakakakakaka

Post a Comment