Monday, September 27, 2010

meremang

aiyo.lame tak on9.tertinggal laptop kt ostel.
tak expect dating yg bertuka jadi overnight yg nightmare.
having fun at cineleisure damansara, as usual.haha.

Resident Evil : Afterlife
4 star mebi?efek je la na kelass.tp ekceli ceritenye simple2 je
ingt da bole blk uma sis nard dingdong after nangga muvie. sekali die bilang jam doblas br ade. aiyaiyai.na menunggu jam doblas tu agak kering jugak. jln punye jln, last2 kehabisan idea. si arul tanak bg aku jln sensorg kalau aku anta die jam 10 tu. maka meroger wana. tp wana plak jd sis yg baek. so tak pat berjimba hula2 ngn wana.

havoc2 smpai jam 12. ok, aku anta arul ke upm. smpai dpn gate upm agak2 jam 1 cmtu.
aku pusing na ngadap arul sblum beliau turun dr kereta.tiba2.tiba2.

kelihatan seorg perempuan di luar kereta memandang tepat ke seat belakang. aku yg kecut perut terus menunduk ala2 tahan pundi2 kencing dr terkincit. arul terus memecut kereta kelua dr upm dan overnite di kuala lumpur.

pg semalam terus siap2 g rawang, uma maklong. ade open house. nyummmy. dan seterusnye ke rumah nard dingdong atas dasar na menyinggah.. tp akhirnye, terovernight kt uma beliau pulak.

one big happy family

lantas tak pegi kelas pagi tadi gara2 tak sanggup na blk uitm mlm tadi. konon2 na gerak kul 630 pg dr kota damansara, tp akhirnye aku matikan saje alarm n sampaikn salam pd madam nora melalui nour eyza. hiks.

ok. smpai skng masih jelas rupa prempuan itu. berambut pendek berbaju tidur putih. manusia ke jam 1 tibe2 ade kt luar kolej? mebi aku mengantuk tp rase2nye tak. meremang boleh?

fantasma2 Pictures, Images and Photos


0 comments:

Post a Comment