Saturday, May 29, 2010

memories

dear diary.ouh, its a public diary actually.

damn,tatau kenape perasaan ni tibe2 muncul..
feels like upset for something.tp rase2 tak worth kot kalo aku na sit n think bout it.dah, aku tanak sebut2 lg da.sbb everything yg aku kata, akan menjadi satu kesalahan. akan menjadi satu beban utk org laen sedangkan aku pun na org laen tau, yg aku bukan hati batu. kalo la org laen bole dgr..ah.all those things are bullshit.

aku terlalu byk memendam. dr rumah, relationship smpai la life aku. aku terlalu byk memikirkan perasaan org laen. terlalu menghormati keputusan org laen.well,I have to bear with it.

if turn back time,kalo di kenangkan time kt sarawak dulu. mmg best gile. if i said, i eager to be in santubong, well..i got it.aku bkn na kate, na samekan sape2.na differentiate sape2. tp frens lg seronok kot.

dulu, aku ade dzul, az ngn muizz. kami g muzium kucing kt kuching.g pantai damai tgk sunset.amik gmbar.penah gak tgk wayang same2.tp tak ingt cite ape.tgk kt bangunan warna warni tuh.ape name aku pn tak hengat.

every sem mesti pegi jln2. tgk gmbr,mesti miss da moment.

as i remembered, kalo boring2, aku ngn ibnu akan pegi kt ade satu kampung kt tabuan. hujung kampung tuh ade jeti kecik ke sg.sarawak.kami akan pegi sane semate2 na tgk matahari terbenam. ade skali, kami pegi miri n amik mase 15 hours to reach there from kota samarahan. imagine, sampai miri, makan2, rest kt taman ape tah, then balik. taubat aku tanak pegi naek kete da.penat.

tp sume memori n gmbr2 faded away by time. n aku tanak ingt lg da even he gave me to much precious time. die pnah janji, when cuti sem disember tuh, die na bwk g kota kinabalu. but dec tu die da g vietnam.

n that was the last time aku menyelami rase gembire tuh.after that, aku da xpegi jln2 lg da. dunno why, rase cm time pack sgt.bile tibe2 afzal kontek blk,aku ade peluang sikit utk jln2.sekali tu aje afzal ajak pegi teluk chempedak. but then, tade da...

after for a long while, afzal lost kontek. tp bile aku petikel kt ampang, afzal muncul semula. biskot! aku ingt, sesuatu merubah,tp sygnya, aku bkn pilihan afzal.ahaahahhahaha.mampus geli tulis cmnih.byr aku woi.

bile geng2 wana, jimo, trem, ajak perhentian tahun lalu, aku terpakse tolak. begitu juga "night-stand party" di desaru. pun terpakse di abaikan. ntah.ntah.aku tatau mengapa aku terlalu menurut kata.

bkn menurut kata, cume aku mahu perhatian. aku jemu keseorangan mcm nih. aku sepi.aku seronok hidup dgn memories dgn kwn2 yg best gile. jln2 di bumi sarawak, lepak2 with afzal n de gang kt ampang, nightlife,nade,wani. well ekceli, i miss them.

2 comments:

afzal la costa said...

ohlololo...
keciannya kwn aku sorg ni..
lonely ka?
mai ampang mai. disko.

ngesngos said...

tamao.menyampah kt ko da.

Post a Comment