Saturday, May 8, 2010

KL again.booring.

jumaat Hari Hol smlm aku ngn adik ku syg, Ina ke kelumpo. alasannye, jln2. sambil2 na beli hadiah utk org kawen ahad nih.

kami stret trus ke damansara.malas da aku bersesak2 masuk jln TAR. konon2 na pegi sogo,tp tanak.sbb jumaat konfem jem hanjeng kt situ. damansara better sikit.

aku terus ke ikea.mencari sesuatu yg unik utk hadiah kawen anaknye makcik nab, well my mama's bestfriend. aku jumpe sebijik lampu yg comel.tnpa malas buang mase,aku beli menggunekan duit yg dibekal.hahahaha.aku tade duit sdri.

lantas aku terus ke OU utk lunch. makan A&W je sbb tiket wayang kul 4.cess...makan2 then menonton Iron Man 2!
damn good

lg setengah jam cite na abis, aiyehh kakak aku da col2 suh dtg uma die cpt. seb baek uma sblah OU jek. terus blk.tak sempat tgk hero balas dendam.demit.

pun begitu, aku dpt beli jam ini.baki duit adiah besday ri tuh masih ada,mari bazirkan.

smpai dpn uma kakak, tunggu dlm sploh menet, kakak pun smpai dgn bakal tunangnye, abg achol. kami ke subang na pegi uma pak boh utk amik baju tunang kakak.mak cik yati tolong jahitkan manik.damn cute!!!

b4 ke uma makcik yati, kami singgah di sunway pyramid na cari sepatu ina.alaaa..memilih mcm artis.taknak kasut cmni,na kasut cmtuh.yg ni la,yg tu la.mcm2.kami makan sushi, org2 yg bergaji belanje.wakakaka.

the next day, kami ke sg.buloh melawat si kecik yg notty, amzar. cehh,notty gile die!

aku hantar kakak ke jln TAR b4 blk ke bentong. astaaaa.....jln jem hanjeng. dkt sejam aku stak dlm jln TAR tuh. dgn hujan renyai2.sejuukkkk dan mengantok.

ondaway blk tadik, singgah la wangsa maju punye jusco na carik hadiah mother's day. hehehehe. mkn kt johny's nyum2.

Tuzki Bunny Emoticon

0 comments:

Post a Comment