Sunday, May 13, 2012

hello! :)

introducing new baby, :)

kesian lappy lama. masih bole digunakan cuma perlukan kesabaran yg amat tggi. thanx atas jasa2 mu Acer utk 5 tahun percintaan kita. aku masih cintakan kau. tak pernah berubah.

aku masih perlukan kau utk print2 esaimen. aku masih perlukan kau utk print gambar2. printer2 lame hnya dpt support dr laptop2 season begitu. tak gitu. 5 tahun bukan usia yg singkat. dgn kau aku bergaduh, dgn kau segala memori tercipta dan dgn kau juga menghubungkan dunia2 maya aku.

kehadiran lenovo ni memberi kelegaan pd aku utk segala esaimen2 mendatang. takde la masalah terpadam sendri berulang lagi lantas mengamuk krn esaimen itu hilang walaupun microsoft word itu autosave. T_T

thanx mama n babah f0r this 3 years birthday present. sekaligus T_T
muahx kiri muahx kanan. hiks.

komplit wahai makhluk2 putih ku. lappy, speaker, BB, n brodben. *hugs*

0 comments:

Post a Comment