Tuesday, January 31, 2012

semester break!

ouh ouh. lame tak berblogging. after final exam, had some relaxing moment dgn kwn2 n terus shoot menguruskan hal2 rumahtangga pula.

rumah tangga? haa. its officially I'm off from shah alam. bye shah alam. da kosongkan rumah flat 48 tu atau lebih sinonim dgn nama Sarang Dadah. kini menetap di puncak alam.

after deal with kak liza, we got our home keys. barang2 da packed and believed it, it took several days and came to week nak packing barang2. tu setahun punye menetap tu. aiyoh. nmpak sikit. but when it comes to clearing all the unnecessary things, rubbish n some memories (wuuuhuuu), bak dtg 2 3 helai plastik smpah itam tu.

to Mr.Tan, thanx for the home. we lived there happily, full of memories and tragedy. even environment dgn kap lam ya nga yg mcm brengset suke rem moto suka2 hati tak kira waktu, dgn laki bini kelahi tak kira siang mlm, n the worst thing suara budak melolong tatau la tak dpt ape yg nak or kene tibai ngn mak apak die, we still had so much comfortable and satisfied with the home.

even though pipe bocor! T_T

return to our new home, we called it Penthouse. heavenly residence. no more sarang dadah. each room for our own, having our simple lifestyle, we hope that. hopefully.

mmg gembira bile na masuk tmpt baru, rumah kak liza well maintained, cantik dan alhmadulillah fizikalnya nmpak sempurna wlpn kami...takde jiran2. :(

namun, bila timbul soal new semester, I knw, I'm not performing well in this semester final exam. rase berdebar2 dgn result. drop? sudah semestinya. repeat? Tuhan. pelis. not again. sem ni besar sgt dugaan. na blamekan dugaan pun tak boleh jgk coz I'm over react towards my problem and affected my study. regret. T_T

rumors mengatakan result lg 2 minggu. hope to hold angka 3 lagi. hope so. if ade repeat, then I'm the one yg maybe akan ulang alik ke s.alam pulak. again. ouhh. but if repeat paper is more than 2 papers, I'd already had my own decision.

so, sblum blk ruma, smpat lg swimming2 dgn besties kt pool s.alam. pegi makan2 dgn kwn2. sng ckp, pegi perabih duit. haha. no la.

so, today I'm in my hometown, having a great time with my fam.. ouh not so whole family la. ekceli sorg2 kat rumah sbb semua org keje n adik sekola. train blk how to cook well. train blk how to perfectly done my home chores and bla bla bla. overall, train blk mcm mane hidup dgn family.

bangun awal pagi, memasak, kemas rumah, sng ckp to be a women. not a junk dkt rumah sewa yg bole tido n bangun bila2 masa, na kelua n balik pukul brape suka2, n tak payah susa2 pk na masak ape. drive kete drive thru. haa. tu yg gemok ni.

ouhh, sempena cuti ni jugak, na support my bestie's program, adam. na kurus masa cuti sem. ok, lets go pegi cycling. go! go! go!

0 comments:

Post a Comment