Saturday, September 10, 2011

mata bengkak.mata belon.

lately sibuk dgn report. mmg mcm org gila bila deadline da dkt. hoowa. tak tido 2 3 hari. bengkak2 la mata dibuatnye. pastu koma. once dgr deadline di extend smpai jumaat dpan, otomatik progress report tergendala. dasar student melayu. suka tangguh2. hiks.

mcm2 dilakukan utk menenangkan perasaan. berbekalkan duit raya yg tak berapa na byk tu,tetap rasa meronta2 ingin bershopping. siap la ptptn masuk ni, habis lah! bengkak2 la mata tak dpt handbag idaman tu. hiks. :)

lately jugak mmg penat. dgn report n berulang alik dr kota damansara ke s.alam. tak dkt jugak. kopak jugak duk ikot nkve je. malas ikot jln biase. jem hanjeng. br je balik dr s.alam. anta sisa2 barang ke rumah sewa, ouh semester dah nak bukak!

out of sudden, ternampak kotak tu. selongkar lagi kotak2 yg ade kt situ. di antara page2 note book tu, terjumpa gmbr tu. sengaja di print, kononnya na bg sekali dgn hadiah present dulu. tp ntah knape, tak jadi pulak. just bg small card compare ngn hadiah yg mcm sampah sarap tu. bengkak2 mata aku mengenangkan betapa gigihnya aku time tu.

all along the way balik dr s.alam ke kota damn, hanya baby tamtam bermaharajalela di nkve tu. mau aku tak berdrift kat situ. buatnya di follow makhluk2, bengkak2 la mata menengoknya. wlpn selamat smpai di kota damn, hati tetap tak tenteram.

rupa-rupanya, handfon biru LG aku arwah. bengkak2 mata aku menangis oiii! bapok punye hnset. jatuh sikit pun na mampus terus. saje je na suh aku pakai BB kan? eh? haha.fain whateve.pakai je nokia bodoh ni. lagi puas hati. jatuh pun takde hal.

0 comments:

Post a Comment