Sunday, September 4, 2011

budak lemang

well, i thought da setel cerite hari raya. eh belum la. *mumbling*

thanks for coming. hari raya kan, tetamu tu adalah rezeki. jd my mom ckp pagi tu,
"lupakan semua yg da berlaku, buka pintu hati. terime kehadiran dia as a guest. etlis, die masih kwn dirah wlau dirah takleh terime mcm mane skalipun"

mcm2 alasan aku bg supaya kau tak dtg rumah aku. kau pun tau kn aku mcm mane. bile da cuak, menangis. tu yg mak aku pesan tu. cmne skalipun, bile da ade dpn mata, tak la susah mcm yg aku fikir.

ye, aku admit. sakit tu tak penah hilang. tp sekurang-kurangnya aku da bole terime hakikat. tak kire la perasaan aku bole jd seneutral tu sbb ade kawan2 lagi dua org tu, atau aku mmg da bole terime. well I guess, aku mmg da bole terime hakikat.

sepanjang kenal, I mean sepanjang bermulanya kisah2 tu, aku byk buat dosa dgn kau. sakitkan kau. hina kau, cerca kau, last2 kau jugak aku cari. kenapa? aku rasa kau je yg tau jawapan tu. aku cuma cari org yg bole terime aku seadanya. ikhlas dgn aku.

dan bukan tu saje. aku jugak belum bersedia sepenuhnya utk terime siapa2 skrg. aku cuma rase seronok hidup dgn kenangan2 instead aku masih memperbaiki diri.

maafkan semua salah silap aku. thanx for coming with shahir and alif. ouh, with some memories also. Selamat Hari Raya, firdaus. :)

0 comments:

Post a Comment