Thursday, March 21, 2013

murderer

done with our first quiz. deng. aku dpt merasakan aku akan re-sit for the quiz. unprepared, mentally tortured, heartache and I'm missing you. sbb tu la aku gagal na perform.

penat da bertraining. pejam celik da masuk 3 minggu. by tomorrow da masuk floor. dpt cubicles and start dgn workload. n guess what, hoping for singapore-indonesia-malaysia or SIM market, tp dpt Vietnam-cambodia-philippines market. sokay la. jnji keje ofis hour.

rase classy sgt ke keje cmni? no lah. stress kot. ade gak jmpe fara kadang2. but die pun bz. even under one roof, still miss her. dpt wasep2 ngn aza na luahkan mcm2. ngn fara langsung tak dan. padahal rumah kami dkt, keje satu building. after all, harap2 dpt g keje sama ngn die pasni sbb masuk sama kul 9-6.

its all about kerja. tak smpat da na pk social life spt yg digembar gembur oleh kau. mcm jalang sgt aku ni. takpelah, aku redha. kau ade prinsip kau sndri. kalau kau rase aku sgt truk sbb buat kelakuan mcm ni, aku harap bile kau keje nnt kau akan fhm.

cemburu buta tak kemana. memeningkan kepala je. aku da ckup pening na pk psal keje, kene pk psl kau plak. pndai2 la kau. mgkin hutang budi menjadi tiket, tp itu tak bermakna aku kene ketepikan semua keinginan darah muda aku. bile memberontak, lg mengeruhkan keadaan. so think twice. tu je.

btw, thanks for accuse me lots of things. thanks for the PUKIMAK title. i like it. the more u curse, the more u hurt, the more less of feeling. if u believe that you're the one, then fullstop. never mix up with lots of assumptions. its killing you.

0 comments:

Post a Comment