Wednesday, July 11, 2012

it's Final Exam lah!

lama tak update blog. sibuk dgn final exam start 27 june lalu. heading to final semester. ouh tak sabarnya. so, last paper on this saturday, 14th july. and break for 2 weeks, mental preparation for intersesi pulak. nak abis cepat kn. T_T

if aku complete intersesi ni, insyaAllah aku tamat belajar awal tahun dpn. doakan kecemerlangan aku. tak saba da aku na kelua dr sini. faktor usia jd punca jugak da tak bole na mengadap buku2 ni. otak da lembab na berpikir. kaki, tangan, belakang pun da tak kuat na naek tangga tinggi2, na stay up malam2.

nak habiskan paper maha penting Hotel Design Layout and Landscaping sabtu ni. subjek yg mengundang pelbagai kedukaan. baek relationship aku dgn kwn2 aku, dgn bekas taperware aku, sume2 lah. sakit melalui satu semester sbb subjek yg konon2 lepas abis blaja nnt sume jd arkitek wannabe bertukang buat bilik hotel. berat sgt subjek ni, dan die la last payper penutup exam sem ni. so kene strive for it.

hope so takde sangkut paper mcm zmn diploma dah. I cant take it anymore. haha.

0 comments:

Post a Comment