Friday, October 14, 2011

haru biru lah!

lately, aku byk berendam air mata. ntah.
day by day, hati semakin rapuh. tersentuh sana sini. angin sana sini.

hidup tunggang langgang. penat berdrama sana sini. penat jadi org laen. penat menipu diri sndri. utk apa? aku sndri pun tak pasti.

kalau la bole, aku na patah blk masa. baiki segala kesilapan dan bermula semua di titik permulaan.

kenapa jd mcm ni? semuanya haru biru.

masih tersenyum. masih ketawa dgn fara nadia. tp hati, bertahanlah. aku cuma perlu ruang.

aku mencari diri. mencari kepastian. aku tau, mendiamkan diri ni bukan cara terbaik. aku mmberi harapan palsu pd die. aku tau kau akan kecewa nnt. tp kau mau risiko ni. kau merayu mahu terima risiko ni sedangkan kau sgt pasti dgn apa yg akan terjadi.

Ya Tuhan, apa sebenarnya ni. aku dah penat.

0 comments:

Post a Comment