Saturday, March 12, 2011

Karambunai :D

wow. rase awesome gile.
seminggu yg pack dan penat. dan bakal melalui seminggu lagi yg sangat penat dgn assignment dan big mission; Supervisor on Duty.

smlm submit assignment en.zul. senang cite en.kepsi la... name tu lebih sinonim dgn beliau. semalaman tak tido menyiapkan esemen. muke mmg budak dadah abis la mase submit tu. mesti en.kepsi terharu kn.huahuahua

ondaway na g submit tu, mak tiri dah calling2. aku da dpt merasakan sesuatu bile tgk num mdm nora ni. bile aku jwb, tanpa mukadimah die bebel2 ckp itu ini. aku pun cepat2 potong ckp die, "ok mdm, I ondaway jumpe mdm!" HAHA

smpai bilik mdm, upenye application aku na pegi karambunai, sabah utk practical training dah di approve. yaikksss! well, alhamdulillah. aku speechless.

namun, fara masih dlm process. aku doa2 agar fara dpt same tmpat ngn aku. in case kalau fara tak dpt, aku masih ade suzie. suzie pun dpt kt situ jugak. tp aku ttp mahu fara. :(

blk2 je trus landing atas tilam. tido smbil senyum. hiks.tenkiu madam sbb bagi permission.


n now I' questioning, how am I goin to tell my mama n babah? *sigh*

0 comments:

Post a Comment