Thursday, December 27, 2012

padan muka.

dalam riang2 hati, akhirnya usaha berhasil, tumpah juga air mata ni. tatau lah air mata ni utk apa. utk hati yg di calar2, utk jiwa yg da pergi, mahupun utk satu rasa, cemburu. ya, cemburu barangkali. kenapa msti ade sebelum.

bkn mrh ciptaan Tuhan, namun iri hati ttp wujud. knp aku kalau sebelumnya bagai langit dan bumi. kenapa aku kalau sebelum ni indah, bertahun2 indahnya.

aku tanak jd yg sama. sbb aku bkn org yg sama. aku tanak di layan sama. aku bkn dia. aku dpt bayangkan, die perempuan paling bahagia sblum ni. aku dpt bayangkan, die lengkap. lengkap satu sama lain.

ya, aku membanding bezakan. sbb aku selalu tak cukup. tak cukup utk segalanya. habis kenapa pilih aku? sekadar mengisi picisan2 kosong? sakit betul hati bila tau kebenaran.

kan lebih baik aku tak jumpa page tu langsung. kan lebih baik aku tak pernah berusaha utk itu. sedangkan aku da tau, hidupnya cukup lengkap, dgn kebahagiaan sebelum ni.

0 comments:

Post a Comment