Thursday, February 23, 2012

mental torture

ya, hidup aku sukar sekarang.
susah nak kecapi hidup sebahagia kau.

lepas result smlm, ion-ion negatif mula menjadi kanser memakan cebisan2 perasaan dlm lubuk hati aku. hati sekecil ini bertukar hitam hangus. tggu perasaan ini mati supaya tiada seksaan ini lagi.

seksaan yg tak pernah terlihat. tak pernah selama 6 bulan ini.

bg kau, seksaan jiwa ini adalah tanda dan bukti cinta untuk aku. ternyata, kau telahpun memberi parut kekal ini. sungguh, hampir mati seluruh jiwa ini.

bg kau, aku telah memperbesarkan ini dr sekecil perkara hingga menjadi isu di muka pengadilan. apa yang kau mengerti tentang impian? apa yang faham tentang harapan? ini masa depan aku. aku mengoraknya. ia milik aku sepertimana kau juga.

kejayaan kau. aku tak pernah bercita-cita na berkongsi kejayaan kau dgn aku. apa yg kau faham? erti perkongsian adalah kejayaan yg kita kecapi bersama-sama. bukan kau seorang. itu bukan perkongsian.

aku malu dgn diri aku sndri krn aku memberi lebih sehingga aku menjadi tulang belakang kau untuk berjaya. bahkan aku sanggup kehilangan satu peluang untuk berjaya semester lepas. jenis apa kau ini?

kenapa aku dgn dia dulu tak efek result aku? tp knp dgn kau aku jd mcm ni?

aku benci kau.

0 comments:

Post a Comment