Thursday, August 4, 2011

breakfasting @ Bubba Gump

hello Ramadhan :D
on 3rd day of ramadhan semalam, mebi jemu dgn makanan bazar ramadhan. hehee.
ntah siapa na di roger, tiba2 nama arul jugak yg kena. why?
sbb as usual every ramadhan mesti ada breakfasting tugeder2. oh2, I missed the moment. how I wish to have a boyfriend back. :(

since breakup, we just friends. mebi itu lebih baek. dan aku admit, aku berkawan dgn dia, takde lagi timbul masalah. jodoh pertemuan di tangan Tuhan. jika dia jodohku, aku pasti Tuhan tunjukkan pada aku suatu hari nanti. :)

saje ajak die, dan die pun senang utk keluar. mebi mesti bgtau fiza dulu kot awk keluar dgn sy. sy tanak rosakkan hubungan awk dgn fiza. sorry.

so, as usual, memilih The Curve, Damansara for breakfasting.
Bubba Gump! hee.
mkn special.

kalau dulu, makan dgn the Garden, also at The Curve sbb na pujuk lepas perang besarbesaran kan. dah skang, makan dkt Bubba Gump, btul2 pegi makan. takde scene pujuk memujuk pun. well I guess, thats the end lah. no more relationship. yeah2, lagipun aku tgk sndri mesej2 fiza itu. dan die tak deny. well, everyone got their replacement, except me! n why me? no idea. HAHA.

for serius, Bubba Gump is a theme restaurant, that served all-shrimp products. and is fuckin' good! sedap gila. but the price, well...thehehe. biasa la udang kan. bukannya kobis.haha.
feel like ur still mine, friend.
but not any longer. :)

1 comments:

nia azalia said...

d..cun!!

Post a Comment