Sunday, July 31, 2011

shopping raya! :)

its Family's Day Out. see, I told you, kelua dgn family lg seronok. yelah, kalau klua dgn kwn2, bole huhahuha, gelak2 n bla bla bla. its fact. tp bila kelua dgn family, laen tau. instead dpt semua yg diminta, aku juga belajar sesuatu, iaitu Sabar.

pagi tu, smpai sogo terus brekfes kat ape tah nama kedai tu. mcm fud court ekceli.
babah n mama

shopping baju raya ekceli. na beli kaen, tukang jahit dah tanak terima tempahan time2 ni. so, beli yg da siap je lah. ok what. cantik2 jugak. harga pun cantik. tp bak kata mama, mende setahun sekali. ape salahnya na merasa baju elok. yg penting puas hati.bila da dpt baju 2 pasang, kita jd bersabar bila tgk mak ayah mcm dah bengkok layan aku ngn adik aku. sabar dlm erti kata, mengawal kehendak kita. aku tgk babah tak beli apa2 pn. yg die tau, anak die cukup semuanya. so aku stop mintak mcm2.see, skng br aku phm kenapa lelaki tak suka shopping. :D

kalau ikotkan, aku na kasut sepasang. tp berperasaan serba salah wlpn mama tnya, mahu apa lagi. taknak aku jwb soalan tu. rasa mcm jahat sgt.hahahaha. tgk babah pun mcm dah penat.

so aku fikir, kasut tu tak jadi hal. semua bole di beli kemudian.

ouh btw, na wish HAPPY BIRTHDAY TAMTAM.
dah 2 tahun. dah besar dah die. meh na kish sikit muaahhx.
tp kau pun salu sakit2 jugak kan. serupa je mcm tuan kau. adoi.

0 comments:

Post a Comment